Just nu tar vi emot förbeställningar p.g.a vi väntar på komponenter från vår leverantör. Du betalar inte vid beställning utan väljer alternativet “Betala senare (förbeställning)” i kassan. Vi skickar ut en betalningslänk via mejl när din order med SUMO-modellem är redo att skickas. OBS! Betalning måste göras innan ordern skickas. Förväntad leveranstid är 7-15 arbetsdagar.
Du kan betala via Klarna, Swish (via Klarna), Apple Pay, Google Pay eller kort. Om betalning inte sker i tid avbokas ordern automatiskt.
Det går bra att ändra eller avbryta din order fram till dess att den skickas. Dina rättigheter som kund gäller även under förbeställningsfasen, exempelvis 14 dagars öppet köp enligt lagen om distansavtal.
Observera att annan information på webbshoppen, exempelvis om frakt samma dag om ordern läggs innan 16:00, inte är giltig under förbeställningsperioden. När produkterna väl skickas gäller 1–3 dagars frakt. Vi reserverar oss för eventuella felskrivningar och tackar för ditt tålamod.
Vid frågor är du välkommen att kontakta kundtjänst här.
Ja! Vi erbjuder fri frakt vid köp av två produkter eller fler – då står vi för hela fraktkostnaden.
Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish. Vi samarbetar med Klarna, Stripe och Lunar Bank för smidiga och trygga betalningar.
Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund en lagstiftad 14 dagars ångerrätt, som gäller från det att du har tagit emot din beställning. Din ångerrätt regleras enligt distans- och hemförsäljningslagen. Mer information om ångerrätten hittar du här.
Det är du som kund som står för returkostnaden. Returkostnaden hos Postnord är 45 kr. Naturligtvis vill vi hjälpa dig och göra vårt yttersta för att hålla returkostnaden så låg som möjligt. Väljer du att returnera produkten på egen hand, ansvarar du för frakten samt eventuella skador under transporten. Läs mer om vår smidiga returprocess här: frakt & retur
För att göra ändringar i din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt via e-post på [email protected]. Observera att vi inte alltid kan komplettera en befintlig order – oftast kan vi endast ta bort hela eller delar av den. Om din vara redan har packats och skickats kan vi tyvärr inte göra några ändringar eller justeringar i ordern. Då ber vi dig att lägga en ny order.
Vi skickar normalt din beställning inom 1–5 arbetsdagar för lagerförda produkter. Vid expressleverans är leveranstiden normalt 1–2 dagar. Vid beställningsvaror är beräknad leveranstid 7–16 dagar.
När din beställning har skickats får du en fraktbekräftelse via e-post. Du kan följa din leverans via Postnords spårningstjänst.
Om du inte hämtar ut ditt paket inom 7 dagar och det returneras till oss, tillkommer en administrativ avgift på 295 kr inkl. moms för att täcka hanteringskostnader.
Om du har fått en felaktig eller defekt produkt, vänligen kontakta oss omgående på [email protected] och bifoga bilder på felet. Vi hjälper dig med en ersättningsprodukt eller återbetalning enligt vår reklamationspolicy.
Om en tvist inte kan lösas i samförstånd med vår kundtjänst kan du som kund vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN), se arn.se. För boende i ett annat EU-land än Sverige kan klagomål lämnas online via EU-kommissionens plattform för medling i tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Vid eventuell tvist följer vi beslut från ARN eller motsvarande tvistlösningsorgan. Tvist gällande tolkningen eller tillämpningen av dessa allmänna villkor ska tolkas i enlighet med svensk rätt och lag.
📧 E-post: [email protected]
📞 Telefon: 010-430 03 60
Du kan även kontakta oss genom vårt kontaktformulär på magpuck.se.
Öppettider: Telefon helgfria vardagar 09.00–13.00.
Senast uppdaterat: 2025-08-21